Akademia EB – podsumowanie

Czy wiesz, kto to jest geek? Która polska firma nakręciła właśnie lipduba? Ilu polskich użytkowników korzysta z Facebooka? W jakiej firmie po powrocie z urlopu możesz zastać swoje biurko oklejone gazetami (tak, całe…)? Uczestnicy wczorajszej Akademii Employer Brandingu, poświęconej budowaniu wizerunku i rekrutacji w mediach społecznościowych, już wiedzą.

21 września 2010 w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Akademia Employer Brandingu, organizowanego przez MJCC Employer Branding Consultants pod patronatem portalu HRstandard.pl. Uczestnicy – specjaliści zajmujący się budowaniem wizerunku pracodawcy w swoich firmach – przyglądali się krajobrazowi social media w Polsce, zastanawiali, czy warto prowadzić w nich działania wspierające markę pracodawcy oraz próbowali zastanowić się, jakie działania pozwolą skutecznie docierać do odpowiednich kandydatów.

Dużo mówi się o wykorzystaniu mediów społecznościowych, a wiemy, że polskim rekruterom ciągle brakuje wiedzy o tym, jak to robić mądrze; dlatego wybraliśmy ten temat na pierwszą po przerwie edycję Akademii. I trafiliśmy w dziesiątkę, bo wszyscy uczestnicy zadeklarowali w ankietach zamiar wykorzystania informacji ze szkolenia w praktyce w ciągu najbliższego pół roku! – powiedziała Anna Mikulska z MJCC, prowadząca wczorajsze szkolenie.
Kolejny warsztat AEB odbędzie się już wkrótce w Krakowie. Szczegóły i zapisy: www.akademiaEB.pl.

Udział w spotkaniach daje możliwość zdobycia punktów edukacyjnych honorowanych przez Employer Branding Institute, potrzebnych do uzyskania Advanced Certificate in Employer Branding.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0