Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/dev.hrstandard.pl/htdocs/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-person.php on line 118

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/dev.hrstandard.pl/htdocs/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-person.php on line 144

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/dev.hrstandard.pl/htdocs/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-person.php on line 151
Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Nie jest trudno o efekt WOW!

EB_STARS_960X320
 

Jak powinna wyglądać kampania employer brandingowa, która zostanie nagrodzona statuetką EBstars? W krótkiej wypowiedzi odpowiada na to pytanie Joanna Kamińska, kolejna jurorka konkursu, którego rozstrzygnięcie zbliża się wielkimi krokami.
 
J.KamińskaJoanna Kamińska, pasjonatka HR, która każdego dnia stara się swoją pasją dzielić z innymi. Realizuje projekty doradcze, współpracuje z branżowymi portalami, prowadzi szkolenia z obszaru ZZL i jest wszędzie tam, gdzie HR dzieje się pełną parą. Autorka bloga HR z pasją, menedżer ds. rozwoju usług doradczych w Grupie Progres, właściciel serwisu sklephr.pl.
 
 
 
 
 
 
 
Na co zwraca Pani szczególną uwagę przy ocenie kampanii Employer Branding?
 

Joanna Kamińska: Przede wszystkim zwracam uwagę na dopasowanie kampanii do firmy ogółem, tj. ważne jest dla mnie, aby działania EB powiązane były z kulturą organizacyjną, wartościami firmy i jej celami biznesowymi. Nie jest sztuką zaplanowanie i zrealizowanie kampanii EB, która wygląda dobrze i jest chwytliwa. Mamy coraz więcej dobrych praktyk na rynku do tego, aby się inspirować i nie jest trudno przeprowadzić coś z efektem WOW. Ważne jednak, aby było to budowane na biznesowych fundamentach i wspierało cele, jakie firma przed sobą stawia. Dlatego też zwracam uwagę na to, czy przy projektowaniu kampanii zadbano o spójność działań.

 
Co powinno wyróżniać nagrodzoną kampanię EB spośród innych nadesłanych projektów?
 

Joanna Kamińska: Chciałabym, abyśmy właśnie nagrodzili kampanię, która jest spójna z celami biznesowymi firmy i która opiera się na wartościach. Uważam, że wyróżniona kampania powinna być rozsądna, mądra i przemyślana. Coś, co na pierwszy rzut oka wywołuje zachwyt, często okazuje się nieprzemyślanym działaniem, które nie prowadzi do trwałych efektów. Dlatego liczę na to, że wszystkie zgłaszane kampanie będą oparte na strategii, a osiągane rezultaty będą przekładać się na mierzalne efekty dla firm.

 
Na jaki aspekt zgłoszenia (opis kampanii, podesłane materiały) firmy powinny zwrócić szczególną uwagę?
 

Joanna Kamińska: Uważam, że wszystkie aspekty są równie ważne i istotne, aby dawały nam możliwość jak najgłębszego poznania danej kampanii zarówno od strony planowania, jak i wykonania, aż po efekty. Poza tym ważne jest staranne opisanie grupy docelowej, aby podczas oceny można było odnieść wybrane narzędzia do potrzeb danej grupy.

 
 
Gotowy do zgłoszenia swojego udziału? KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0