
Biznesowi guru Gary Hamel, Bill Gates oraz pisarz Malcolm Gladwell – to najchętniej słuchane autorytety biznesu w USA. Magazyn THINKTANK postanowił zbadać, czyj głos jest najważniejszy dla przedsiębiorców i menedżerów w polskich firmach.
Kogo tak naprawdę słuchają szefowie i dyrektorzy, czyim opiniom ufają i kto jest dla nich drogowskazem? Jak rozprzestrzeniają się nowe idee biznesowe w firmach? Magazyn TT zaprasza Państwa do udziału w badaniu i oddaniu głosu w trzech kategoriach: „Rynek” (makroekonomiści i eksperci rynkowi), „Zarządzanie” (doradcy i eksperci pomagający firmom w zarządzaniu) oraz „Liderzy” (prezesi firm). Zestawienie najchętniej słuchanych osób w biznesie powstaje według specjalnej metodologii: badane są również publikacje w mediach (monitoring Instytutu Monitorowania Mediów) oraz częstotliwość poszukiwań w wyszukiwarce Google. Najchętniej słuchane autorytety biznesowe poznamy pod koniec września.
Źródło: thinktankmagazine.pl