Strategie komunikacji marki handlowej dla budowy marki pracodawcy

Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0