Firma szkoleniowa w mediach społecznościowych: przykład Facebook'a

Social media mogą być atrakcyjnym miejscem na promocję trenerów i firm szkoleniowych. Dlatego warto poświęcić czas na zaistnienie na portalach społecznościowych. Nikki Pilkington zajmująca się marketingiem internetowym podpowiada, w jaki sposób promować ofertę szkoleniową na Facebooku:


1. Załóż profil  Twojej firmy (Fan Page) – dzięki temu będziesz mógł/mogła stworzyć społeczność wokół swojej marki.

2. Zamieszczaj linki oraz komentarze które mogą interesować Twoich fanów (obecnych i potencjalnych klientów).

3. Zamieść linki do Twojego bloga i strony firmowej.

4. Zachęcaj do dyskusji.

5. Nie bądź anonimowy/a. Udostępnij swoje zdjęcie, bio – fani chcą wiedzieć z kim rozmawiają. Jeśli kilka osób administruje profilem – podpisujcie swoje posty (np. inicjałami).

6. Oferuj darmowe źródła wiedzy, np. abstrakty e-booków, materiały szkoleniowe, kody rabatowe.

7. Organizuj konkursy, np. zamieść zdjęcie z ostatniego szkolenia i zachęcaj do skomentowania – najlepszy komentarz otrzyma nagrodę (darmowe konsultacje telefoniczne, rabat na kolejne szkolenie etc.).

8. Reklamuj swoje szkolenia i warsztaty (Events) – informuj na bieżąco o swojej ofercie szkoleniowej oraz zbliżających się terminach.

9. Reklamuj swój profil codziennie – zamieść link do profilu w stopce wiadomości e-mail.

10. Potraktuj profil Twojej firmy jako wirtualne rozbudowanie własnej działalności biznesowej – rozmawiaj z potencjalnymi klientami oraz uaktualniaj zamieszczane tam informacje.


Z całym artykułem pt. „How trainers can use Facebook to win business” autorstwa Nikki Pilkington możecie się zapoznać na stronie www.trainingzone.co.uk

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0