Alfabet HR: kadra rezerwowa

Kadra rezerwowa – reserve staff

grupa pracowników wyznaczonych na potencjalnych kandydatów do objecia w przyszłości konkretnych stanowisk w organizacji. Przygotowanie kadry rezerwowej ma na celu zapewnienie ciągłości funkcjonowania organizacji w przypadku nagłych zmian w zatrudnieniu na szczeblach kierowniczych lub na stanowiskach o dużej wadze dla organizacji. Zagwarantowanie kadry rezerwowej jest jednym z aspektów planowania zasobów ludzkich. Jedną z form przygotowania kadry rezerwowej jest planowanie sukcesji.


Alfabet HR-u udostępniony jest przez Portal Rynku Pracy HRK.PL

 

Warto także przeczytać:

„Free Templates to Facilitate Succession Planning”

„Succession planning”

„Succession Planning: How Everyone Does It Wrong”

„Sześć błędów, które mogą osłabić każdy system zarządzania sukcesją – jak ich uniknąć?”

„The Need for Succession Planning: Where Do You Begin?”

„4 Tips for Efficient Succession Planning”

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0