Podsumowanie IV Śląskich Spotkań z Biznesem

Dnia 25 listopada 2010 odbyła się IV edycja Śląskich Spotkań z Biznesem.  Celem tegorocznej edycji Śląskich Spotkań z Biznesem było propagowanie idei coachingu oraz dobrych praktyk coachingowych. W przedsięwzięciu wzięło udział 140 osób, w tym przedstawiciele firm, instytucji oraz coache. W ramach niniejszej inicjatywy odbyły się następujące prelekcje:

– „O różnorodności w coachingu, modele pracy coachingowej” – dr Beata Kozak

– „Połączenie przywództwa i coachingu w roli menedżera – jak skutecznie doskonalić przywództwo w organizacjach” – Tomasz Mnich

– „Zasady etyczne w coachingu a jego skuteczność” –  dr Mirosława Huflejt-Łukasik

– „Kim jest COACH?” – Adam Sulimski, trener, coach, supervisor

– „Coaching jako narzędzie wpływu na zyski firmy”  – Kazimierz Nalepa

– „Model coachingu wielopoziomowego” – Liliana Kupaj

– „Coaching jako narzędzie rozwoju postawy przywódczej u menedżerów”- Artur Rzepecki

– „Znaczenie Coachingu dla biznesu” – Robert Reinfuss

– „Coaching z końmi (horse assisted education) jako innowacyjna forma rozwoju w biznesie i życiu” – Dorota Soida

Podsumowaniem całego przedsięwzięcia była część warsztatowa pt. „Biznesowa Wartość Menedżera”, którą poprowadził Pan Kazimierz Nalepa.

Patronat Honorowy nad  IV edycją Śląskich Spotkań z Biznesem objął Prezydent Miasta Katowice. Patronat nad przedsięwzięciem sprawowała także Izba Coachingu oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, a opiekunami medialnymi wydarzenia byli: StepStone, Business Coaching, HRK.pl, Kariera.com.pl; TRECO; HRstandard.pl.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0