Alfabet HR: delegowanie obowiązków

Delegowanie obowiązków – empowerment

szczególny rodzaj decentralizacji, polegający na udzieleniu konkretnemu podwładnemu czasowego pełnomocnictwa do podejmowania określonych decyzji i działań w sprawach leżących w gestii jego przełożonego. Niezbędna umiejętność każdego zwierzchnika, przynosząca mu wymierną korzyść w postaci odciążenia od obowiązków. Jednocześnie dowartościowuje pracowników, wyzwala ich zdolności kreatywne i wzmaga poczucie odpowiedzialności za wspólne przedsięwzięcie.


Alfabet HR-u udostępniony jest przez Portal Rynku Pracy HRK.PL


 

Warto także przeczytać:

„Employee Empowerment”

„Empowering Employees”

„Empowerment pracowniczy w dążeniu do doskonalenia organizacji…”

„Empowerment – zaangażowanie idzie z góry”

„Top 10 Principles of Employee Empowerment”

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0