Alfabet HR: komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna – internal communication

wewnętrzna wymiana informacji jest jednym z podsystemów całego układu komunikacyjnego w organizacji (obok komunikacji zewnętrznej – z otoczeniem), sieć jej kanałów powinna oplatać całą organizację, tak by umożliwić sprawną wymianę danych, niezbędnych dla funkcjonowania firmy, zarówno w kierunku pionowym (dwa różne szczeble), jak i w poziomym (ten sam szczebel, ale inne, równorzędne komórki pracownicze).


Alfabet HR-u udostępniony jest przez Portal Rynku Pracy HRK.PL

 

 

Warto także przeczytać:

„Audyt komunikacji wewnętrznej” (prezentacja)

„Intranet społecznościowy: skarb czy śmietnik?”

„Jak napisać strategiczny plan komunikacji”

„Komunikacja wewnętrzna i PR – znajdź różnice”

„Podręcznik zarządzania intranetem”

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0