Alfabet HR: Satysfakcja z pracy

sSatysfakcja z pracy – (job satisfaction)

Pozytywny stosunek do firmy, współpracowników oraz wykonywanej pracy. Satysfakcja z pracy odnosi się do sfery oczekiwań zatrudnionych osób, a więc nacechowana jest subiektywizmem i nie musi odzwierciedlać rzeczywistości. Pracownicy na podstawie własnych doświadczeń życiowych, obserwacji i wyznawanego systemu wartości dokonują oceny satysfakcji z pracy u danego pracodawcy. Ocena ta może znaleźć przełożenie na jakość pracy oraz możliwość wykorzystania ich potencjału dla firmy, dlatego pracodawcy coraz częściej korzystają z badań satysfakcji, postaw i motywacji pracowniczych, jako żródeł cennych informacji zwrotnych dla kierownictwa.

 

Zobacz też: badanie opinii pracowniczych

 

 

hrkpl51

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0