Studia podyplomowe ZZL: oferta Wydziału Zarządzania UW

Poniżej prezentujemy propozycję studiów dla HR oferowaną przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.






Nazwa studiów

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi


Jednostka oferująca studia

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3


Cza trwania (w semestrach)

2 semestry


Koszt

5 500 zł (całość)


Cel studiów

Dostarczenie kierującym przedsięwzięciami wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi i stosowania nowoczesnych instrumentów polityki personalnej. Natomiast specjaliści ds. personalnych pogłębią swoje kompetencje jako doradcy wyższej i średniej kadry kierowniczej i kreatorzy polityki personalnej zapewniającej organizacji zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej na rynku.


Program studiów

Przemiany gospodarki światowej a nowe tendencje w zarządzaniu, strategia i budowa potencjału społecznego firmy, rekrutacja, selekcja i adaptacja, metody i techniki motywowania pracowników, metody i techniki oceniania pracowników, doskonalenie i rozwój kompetencji pracowników, zarządzanie i organizacja funkcji kadrowej, prawne aspekty ZZL, umowy i spory zbiorowe, negocjacje i mediacje, finansowe aspekty ZZL, zarządzanie wiedzą w organizacjach uczących się, komunikacja interpersonalna, zarządzanie zmianą, zarządzanie czasem, warsztat kultura organizacyjna jako podstawa ZZL, budowa i kierowanie zespołem zadaniowym, innowacje i podejmowanie decyzji


Tryb naboru

Zgłoszenia przyjmowane są w okresie 1 czerwca – 25 września 2010 r. Rekrutacja odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń. Ilość miejsc: minimum 30 osób – maksymalnie 60.


Kontakt

Punkt Rekrutacyjny WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3
pon.-pt.: 10.00-18.00
sob.: 10.00-14.00
tel.: 022 55 34 100, 022 55 34 026


Szczegółowe informacje na temat studiów zamieszczone są na stronie Wydziału Zarządzania UW

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0