Kompetencje społeczne w korporacji

01-104_lOstatnio na spotkaniu „Czas na Kobiety, czyli jak osiągnąć sukces w pracy”, w kuluarach doszło do nierozstrzygniętej dyskusji.

 

 

 

 

 

Czy w firmie bardzo mocno nastawionej na realizację celów i pracę pod presją czasu, jest miejsce na „uważność na pracownika”? Czy liderzy mają wsparcie i pomoc w mądrym zarządzaniu swoim zespołem? Czy mają szansę na efektywną komunikację, nie tylko podczas ocen pracowniczych i rozliczania realizacji wyników? Czy mają czas na badanie potencjału swoich ludzi, na bieżące zdobywanie wiedzy o pracowniku tak po prostu, na co dzień? I co najważniejsze, czy mają świadomość, jak ważne jest takie działanie?

 

Szanowni Państwo, zapraszam do dyskusji.

 

 

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Share This
Login/Register access is temporary disabled
Porównaj narzędzia
  • Total (0)
Porównaj
0